איך פרסום בטיקטוק יעזור לכם להגדיל את העסק בקצב מסחרר?

להאזנה:

טיק טוק הוא אחת מהרשתות החברתיות הפופולריות בקרב צעירים ומבוגרים כאחד. ברשת זאת תמצאו מגוון סרטוני וידאו כולל ליפסינג לצלילי שירים שונים. בנוסף לכך, מדובר על פלטפורמה טובה לפרסום העסק בצורה הטובה ביותר העשויה להגדיל את חשיפת המותג שלכם בקצב מסחרר תוך זמן קצר. הפרסום בטיקטוק נעשה בשתי דרכים או פרסום ממומן שכולל תקציב מראש לקמפיין או פרסום אורגני שאינו מצריך תקציב מראש והוא חינמי.

מהו פרסום בטיק טוק?

פרסום בטיקטוק הוא אחד הפרסומים הפופולאריים ביותר בקרב עסקים רבים. מדור על פרסום אשר מביא לחשיפה גבוהה לעסק יותר מאשר שימוש ברשתות חברתיות אחרות. באמצעות פרסום בטיקטוק תוכלו לשווק את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר ואף לקבל תוצאות טובות תוך זמן קצר. שימוש בפרסום ממומן בטיקטוק בטיקטוק ביזנס יעזור לכם להגדיל את החשיפה למותג שלכם ולגרום לכמה שיותר עסקים לשים לב אליכם. השקעה בסרטוני וידאו קצרים שמעבירים את המסר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם תעשה את העבודה ותגרום ללא מעט עסקים להתעניין בכם ובתוכן שאתם מציעים. כמו כן, תוכלו להשתמש בפרסום ממומן בטיק טוק לצד הפרסום האורגני בטיקטוק. אז רגע לפני שאתם מחליטים לפרסם כדאי שתעשו שיווק בטיקטוק באמצעות איש מקצוע ופחות ברשתות אחרות. רק קחו בחשבון שהסרטונים בטיק טוק הם סרטונים קצרים של עד דקה ויש לעמוד בזמן.

טיקטוק תמונה

חשיבות הפרסום בטיק טוק:

הפרסום בטיק טוק הוא לא עוד פיקציה. מדובר על רשת חברתית הכוללת משתמשים בגילאי 10-50 ומעלה שנמצאים בה על בסיס יום יומי לאורך רוב שעות היום. מדובר על 1.2 מיליארד גולשים הנכנסים לרשת מדי יום ומעבירים את זמנם בצפייה בסרטונים. כמו כן, ניתן לראות עלייה משמעותית בגיל הנכנסים לעומת העבר. רוב האנשים הינם נשים כ-57% לעומת 40% גברים ועוד 3% אחרים. עם שיווק בטיקטוק תלמדי איך להצליח בטיקטוק תוך זמן קצר ולתת פייט למתחרים שלכם, שאתם כמה צעדים לפניהם. כמו כן, כדאי לקחת בחשבון שהזמן הממוצע שישראלים מבלים בטיקטוק עומד על 2.5 שעות ביום, כך שהחשיפה לתכנים שלכם היא גבוהה יותר ביחס לאמצעי הדיגיטל האחרים. באמצעות הטיקטוק תוכלו להעביר את המסר שלכם בצורה המדויקת ביותר שלא משתמעת לשני כיוונים, להראות שאתם עסק מקצועי, לתת טיפים ללקוחות שלכם, להגדיל את התנועה, להגדיל את החשיפה ולענות דרך הסרטונים על כל הקשיים והבעיות שהלקוחות שלכם נתקלים בהם.

למי מתאים פרסום בטיק טוק?

פרסום בטיקטוק מתאים לחברות ועסקים בכל המגזרים במשק, הוא מתאים לעסקים עצמאיים, ספקי שירות, חנויות דיגיטליות כמו איקומרס, אופליין ועוד וכן לכל מי שרוצה לשווק את העסק שלו בצורה המהירה והטובה ביותר בתקציב לא גבוה שמתאים לצרכים האישיים שלו. כמו כן, אם קהל היעד שלכם הוא צעיר מתחת ל-30 זוהי הפלטפורמה המתאימה ביותר עבורכם. בנוסף לכך, תוכלו ליהנות מעלויות פרסום בטיקטוק במחירים זולים ונוחים.

יתרונות הפרסום בטיק טוק:

לפרסום בטיקטוק יתרונות רבים על פני שיטות פרסום אחרות. יתרונות אלה כוללים:

הוצאות פרסום נמוכות:

הפרסום בטיקטוק הוא פרסום נוח וזול שכל עסק יכול לעמוד בו בהתאם לצרכיו האישיים.

כמות חשיפות גדולה:

החשיפה ברשת הטיקטוק היא חשיפה גבוהה מאוד אודות למשתמשים הרבים הפוקדים אותה מדי יום יום כ-1.2 מיליארד גולשים.

פעולות נוספות חוץ מצפייה:

מעבר לצפייה בסרטון שהעסק העלה ניתן לשתף סרטונים, להגיב ואף לשלוח הודעות בפרטי ולהכיר אנשים חדשים.

תנועה לאתר / דף נחיתה:

התנועה של הגולשים דרך הפרסום בטיקטוק היא תנועה גבוהה יותר מאשר התנועה בפייסבוק או באינסטגרם, כך שהחשיפה לעסק שלכם היא גבוהה.

לקוחות פוטנציאליים:

ניתן להגיע לקהל גדול של לקוחות פוטנציאליים אשר עשויים לרכוש מכם מוצרים או שירותים ולהיות לקוחות לטווח הארוך. כך שאם אתם רוצים לחשוף את המוצרים או השירותים שלכם לקהל צעיר זאת הכתובת עבורכם.

שימוש פשוט ונוח:

השימוש בטיקטוק הוא פשוט וקל, הוא אינו מצריך ידע קודם כמו אינסטגרם או סנאפצ'ט וניתן להתחבר אליו בקלות ואף להעביר את הזמן בכיף ובהנאה.

איך לבחור בעל מקצוע לפרסום בטיק טוק?

כדי לקבל את תוצאות הפרסום הטובות ביותר בטיק טוק, רצוי להיעזר באיש מקצוע מנוסה ומקצועי בתחום שידע להביא לעסק שלכם את החשיפה והתנועה הגבוהה ביותר שתביא לכם לקוחות פוטנציאליים. רק אדם מקצועי ומנוסה בתחום יוכל להביא לכם את התוצאות הרצויות. כמו כן, אנשי מקצוע בתחום יודעים את כל הפיצ'רים הקטנים שעשויים להביא לכם יותר ויותר לקוחות, יודעים להשתמש במילים הנכונות שיגרמו להנאה ורכישת המוצר או השירות שאתם מציעים. בנוסף לכך, יש להם קשרים עם חברות שונות וקולגות שעשויים להשפיע לטובה על הפרסום שלכם ולהביא ליותר חשיפה ותנועה לעסק.

לכן שמפרסמים בטיקטוק חשוב להגדיר את המטרה ושתהיה ברורה גם לאיש המקצוע וגם לעסק עצמו. כמו כן, חשוב שהמודעות יהיו מושכות לעין, קולעות ויגעו ברגש של הלקוח והכי חשוב שיהיו כמה שיותר האשטגים על מנת לקדם את הפרסום בטיקטוק אורגנית מעבר לפרסום הממומן. אז רגע לפני שאתם מחליטים על איש מקצוע לניהול הפרסום בטיקטוק חשוב שיהיו עליו המלצות טובות, שיהיה לו ניסיון רב בתחום ותוצאות, ניסיון בקופירייטינג והרבה סבלנות אליכם, במיוחד שמדובר על פרסום שיש לעקוב אחריו ולשנות אותו בהתאם לצרכי העסק.

תוכן עניינים

מעוניינים במידע נוסף?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם האפשרי